در سالهای اخیر، هجوم سریع محتوا با کاهش تقاضا روبرو شده است. تقریباً با وجود ۴.۵ میلیون پست وبلاگ که روزانه منتشر می شود، محتوای بسیار زیادی وجود دارد که می توانیم از آن استفاده کنیم. مارک شفر، از تأثیرگذارن صنعت بازاریابی، معتقد است که به خاطر این «شوک محتوا»، ممکن است بازاریابی محتوا، استراتژی پایداری برای تمام کسب و کارها نباشد.
این که مشتری های خودتان را به خوبی بشناسید و بدانید چه افرادی به رستوران، کافه یا فست فود شما مراجعه می کنند، این امکان را برایتان فراهم می کند که بتوانید راه کارها و ایده هایی را محک بزنید که باعث جذب تعداد بیشتری مشتری شود و همینطور وفاداری را بالاتر ببرد.
فعالیت های مدیریتی در رستوران ها و کافه ها شامل حسابداری، مدیریت نیروها و منابع، انبارداری، مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت فروش است. در بازار نرم افزارهای مدیریتی فراوانی وجود دارد که هر کدام به نحوی و تا حدودی این نیازها را پاسخ می گویند. اما هر کدام از آن ها نقاط ضعف و قوتی نیز دارد.
فرقی نمی کند که در حال شبکه سازی (برقراری تماس با دیگران) هستید، با مشتری احتمالی جدیدی صحبت می کنید، در حال آماده کردن مشتری برای پیش فروش به او و یا درخواست مراجعه هستید، باید بتوانید با کمک مکالمات غیر رسمی با دیگران ارتباط برقرار کنید.
برای اینکه در این مهارت مهم، تسلط لازم را پیدا کنید، ما یک راهنمای جامع در خصوص گپ های خودمانی نوشته ایم.
تنها تفاوت واقعی آن ها این است که «طرح تک صفحه ای» در یک صفحه، با فونتی که اکثر افراد قادر به خواندن آن هستند جا می شود. طرح اولیه می تواند کمی طولانی تر باشد و در عین حال از خلاصه ها و نقاط گلوله (تک جمله یا عبارت کوتاه) هم استفاده کند، در حالی که خلاصه اجرایی قدیمی می تواند به دو یا سه صفحه گسترش یابد و معمولا در آن به جای نقاط گلوله از جملات کامل استفاده می شود.
درباره این سایت